آقای خبر
لینک دوستان
پيوندهای روزانه

ضمناً ردیاب خودرو ایمن ترین و بهترین نوع ردیاب های در انواع خودرو. اگر خودرویی برای یکی از اعضای خانواده تهیه کردهاید چگونه از رانندگی ایمن و مطمئن او خبردار میشوید؟ ردیاب ها دارای دو نوع ردیاب سیمی و ردیاب آهنربایی هستند.ردیاب های سیمی یکی از ردیاب های پر قدرت و همیشه مطمئن هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.این ردیاب احتیاج به سیم کشی دارند و ترجیحا باید توسط نصاب ماهر نصب شود. ردیاب ST30 استیلاک از نوع ردیاب سیمی به همراه باتری داخلی می باشد که هنگام قطع شدن برق خودرو نیز می تواند به مدت 1 روز فعال باشد و شما می توانید از تمامی قابلیت های این دستگاه استفاده کنید. چرا که باتری داخلی ردیاب سیمی باعث می شود حتی زمانی که سارق، برق خودرو را قطع می کند، دستگاه غیر فعال نشده و به کارایی خود ادامه دهد. قابلیت شنود نیز یکی از پرکاربرد ترین قابلیت های این ردیاب به شمار می رود. این ردیاب از جدیدترین ردیاب های ماشین است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.


یکی از بهترین سیستم های امنیتی خودرو که امروزه بسیار مورد توجه صاحبان خودرو قرار گرفته ردیاب خودرو است. جی پی اس و ردیاب خودرو IR230 یکی از بهترین محصول ها برای حفظ امنیت وسایل نقلیه از جمله خودروهای سواری سبک و سنگین و حتی موتور سیکلت ها به حساب می آید. شما می توانید در مواقع ضروری با فشردن دکمه اضطراری با نزدیکان خود تماس بگیرید و آن ها را از موقعیت خود با خبر کنید. ردیاب ماشین مدل IR230 ، پیشرفته ترین، کامل ترین و با کیفیت ترین ردیاب ایران رهیاب می باشد که تمامی امکانات را درون خود جای داده است. ردیاب GPS وایزر مجموعه ای از امکانات ضدسرقت و بازدارندگی را در برابر هرنوع سرقت دارد. تاخیر دریافت اطلاعات در ردیابی ماهوارهای در محدوده ثانیه است و بین ۳ تا ۱۰ ثانیه کاربر به آخرین موقعیت مکانی خودرو و سایر جزئیات دسترسی دارد. در انواع ردیاب خودرو ، داده ها و اطلاعات مکان مورد نظر ذخیره شده و با استفاده از امواج رادیویی و یا با استفاده از مودم ماهواره ای تعبیه شده در دستگاه و با استفاده از امواج وای فای و یا sms به یک دستگاه متصل به اینترنت انتقال پیدا میکند. نحوه ی برقراری ارتباط صوتی با داخل خودرو نیز مانند سایر دستورات دستگاه به این شکل می باشد که صاحب خودرو دستور را به دستگاه ردیاب ارسال می کند و اطلاعات صوتی با تلفن همراه صاحب خودرو برقرار می گردد.


نرم افزار ردیاب خودرو کریوت هم یکی دیگر از نرم افزارهای مناسب برای ردیابی خودرو می باشد که می توانید با نصب آن بر روی موبایل از مزایا و دیگر امکانات این نرم افزار بهره مند شوید. اینکه بهترین ردیاب خودرو کدام است قابل بحث هست و نسبی می باشد برخی ردیاب ها قابلیت های خاصی دارند که آنها را در شمار بهترین قرار میدهد اما ممکن است برای همه مفید نباشد و هزینه اضافه به شما تحمیل کند. در هنگام خرید باید چیپ دستگاه ردیاب خودرو را نیز بررسی کنید تا از نوع قدیمی و منسوخ شده آن نباشد و با اپراتورهای کشور مشکلی نداشته باشد. شما برای استعلام از قیمت ردیاب وایزر f150 می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این اپلیکیشن سازگار با سیستم اندروید و iOS بوده و به کمک تیم تخصصی وایزر به روزرسانی می شود. سیستم ردیاب IR230 پیچیده ترین و پر امکانات ترین ردیاب موجود در بازار و جزو محصولات لوکس شرکت ایران رهیاب می باشد. با اضافه شدن سیستم کنترل سرعت بر دستگاه ردیاب F150 زمانی که صاحب خودرو به دستگاه دستور توقف دهد، دستگاه با در نظر گرفتن سرعت، خودرو را متوقف می کند. تجربه ما در ایران رهیاب نشان داده که می توان ردیاب IR230 را با اختلاف به عنوان بهترین ردیاب خودرو از نظر کاربران دانست.


به جرات می توان گفت هیچ محصول مشابهی در برابر کارایی و کیفیت این GPS خودرو ، توان رقابت ندارد. ردیاب خودرو آهنربایی در دسته بندی ردیاب های خودرو، در قسمت ردیاب های بیرونی قرار گرفته و برای نصب آن نیاز به تغییر در سیم کشی اتومبیل و یا دسترسی به داخل اتومبیل نمی باشد. همه ی شما با وظیفه ی اصلی ردیاب آشنا هستید و می دانید که کار اصلی ردیاب خودرو نشان دادن موقعیت خودرو به صورت آنلاین و لحظه ای می باشد. این نوع ردیاب ها نیز معمولا” دارای اپلیکیشن اندروید و IOS هستند و به راحتی کنترل کردن ردیاب را از طریق اپلیکیشن برای شما فراهم می آورند. البته استفاده از قابلیت صوتی دستگاه ها با درخواست صاحب خودرو نصب و قابل استفاده خواهد بود و نمایندگان فروش به صورت پیش فرض این امکان را راه اندازی نمی کنند مگر آنکه با اجازه ی صاحب خودرو باشد.


رفرنس:

https://radyabeman.com/



[ دوشنبه 23 آبان 1401 ] [ 16:03 ] [ آقای خبر ] [15826 بازدید]
.: Weblog Themes By pichak :.

درباره وبلاگ

آرشيو مطالب
آمار سایت
افراد آنلاین : 4
بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 447
هفته گذشته : 60
ماه گذشته : 576
سال گذشته : 64339
کل بازدید : 471623
کل مطالب : 71
نظرات : 3
امکانات وب
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]